چه چیزهایی را در مورد اکستنشن مژه نمی دانید

نوشته شده توسط:حمیدرضا ابراهیمی | ۰ دیدگاه

بنابراین اکنون که نتایج باورنکردنی اکستنشن مژه را مشاهده کردید، می‌خواهیم چند واقعیت اکستنشن مژه را بدانید تا از سرمایه‌گذاری زیبایی خود نهایت استفاده را ببرید.

حقایقی که باید در مورد اکستنشن مژه بدانید:

1. اکستنشن مژه "یک اندازه برای همه" نیست. مژه‌های هر فردی متفاوت است و اکستنشن مژه‌ها باید برای هر فردی با طول و ضخامت مناسب مطابق با ظاهر او و تضمین سلامت مژه‌های طبیعی او سفارشی شود. همه نمی توانند یا نباید اکستنشن مژه های فوق العاده بلند یا ضخیم داشته باشند!

2. مجموعه کامل اکستنشن مژه همه یک طول نیست. شکل خط مژه‌های شما باریک می‌شود – در مرکز بلندتر و از بیرون کوتاه‌تر است و اکستنشن شما نیز باید باشد. پیروی از طراحی مژه های طبیعی، اکستنشن هایی با ظاهر طبیعی ایجاد می کند!

3. مژه های طبیعی تا یک طول محدود رشد می کنند (برای هر فرد متفاوت است)، می ریزند و با رشد جدید جایگزین می شوند، درست مانند موهای سر شما. هنگامی که اکستنشن مژه به درستی اعمال شود و نگهداری شود، با مژه طبیعی شما رشد می‌کند و زمانی که مژه می‌ریزد همچنان به مژه متصل می‌شود.

4. مژه های طبیعی به طور مداوم رشد می کنند و در زمان های مختلف می ریزند، بنابراین اکستنشن مژه شما نیز همینطور است! مدت زمان مشخصی برای ماندگاری اکستنشن مژه وجود ندارد زیرا با مژه‌های طبیعی که به آن چسبیده‌اند می‌ریزند و زمان آن متفاوت است. با توجه به چرخه‌های رشد و مراحل مختلف، بهترین تخمین این است که شما روزانه 1 تا 5 مژه طبیعی می‌ریزید – از جمله مژه‌های دارای اکستنشن و مژه‌های بدون. مژه‌های مکرر جایگزین مژه‌هایی می‌شود که برای حفظ ظاهری کامل، ریخته‌اند.

5. باید ببینید که مژه ها و اکستنشن های طبیعی خود با هم می ریزند. این طبیعی است. اگر اکستنشن شما قبل از مژه طبیعی افتاد، چسب به اندازه کافی قوی نبود یا دستورالعمل های نگهداری به درستی رعایت نمی شد.

منبع : https://dluxprofessional.ir/

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...